Olen tilannut ja maksanut 8/1 yhteydestä. Jatkuvasti on ollut vaikeuksia nopeuden kanssa, lisäksi pätkii jne.
Nyt ryhdyin sitten katsomaan missä vika, varsinkin kun teinit ovat poissa koneiltaan, eivätkä siis siten kuormittamassa langatonta modeemiamme.
Sonera lupaa tänne nopeusverkkotiedotteessaan 1,0-4,0 nopeutta, asiasta kiinnostuneena ryhdyin sitten testaamaan, yksi ohjelma antoi tulokseksi 0,57/0,53, lähtevä siis jokseenkin lähellä totuutta mutta lataus kaukana totuudesta. Soneran oma testi antoikin sitten huikeat 2,3/0,39 viive 45.
Mielestäni on kohtuutonta puhelimitse tarjota nopeaa palvelua ja myyjän vielä tarkistettua nopeuden toimivuuden tein määrä-aikaisen sopimuksen jota vielä jäljellä reilu vuosi... ei paljon naurata.
Onko kokemusta onko Sonera palveluntarjoajana suostunut oikaisemaan / purkamaan tehtyjä sopimuksia ?
Harmittaa kun meilläkin vuokraan sisältyy 2 megan laajakaista valokuidulla ( saa siis huikean nopeaksi lisämaksusta ), jota en sitten muutettaessa vastaanottanut liian hitaana.
Jäädessäni kotiin hoitovapaalle ohjelmoijan työstäni päätin etten näiden rakkineiden kanssa aikaani vietä.. näillä nopeuksilla tulee kyllä peruttavaksi tuokin päätös
Sivu 1 / 1
Suosittelen olemaan yhteydessä paikalliseen kuluttajaoikeusneuvojaan.
Kuluttajaviraston sivuilta löytyy ohjeet kuinka toimia.
Kuluttajaviraston sivuilta löytyy ohjeet kuinka toimia.
Oletko testannut liittymän nopeutta langallisena? Toisella modeemilla? Mikäli liittymän nopeus ei näillä keinoin parane, suosittelen tekemään vikailmoituksen joko soittamalla vikapalveluumme p. 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättämällä palvelupyynnön.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.