Hei
Minulla olisi kysymys koskien Data Teho Plus -palvelun ja Minun Sonera liittymän tilaamisesta verkkokaupasta.
Jos tilaan liittymän mokkulan kanssa, niin Minun Sonera on tarjouksessa 0,00/kk,
mutta jos hankin liittymän 3G puhelimen kanssa, niin en saa tarjousta Minun Sonera liittymästä. MIKSI ??
Tarjousehdoissa kyllä sanotaan, että:
" Lisäksi ottaessaan Data Teho Plus -palvelun uuden Minun Sonera –liittymän avaaja saa liittymän kuukausimaksun (norm. 1,99€/kk) maksutta koko laitteen sopimuskauden (24 kk) ajaksi.. "
Kiitos vastauksesta !
Sivu 1 / 1
Mainitsemissasi tarjousehdoissa, tarjouskohta on otsikoitu 'Tarjous nettitikun ostajalle'. Tämän kohdan yläpuolella on mainittu tarjous, joka koskee sekä nettitikun, 3G-läppärin ja puhelimen ostajaa.
Jos haluat lisätietoa matkapuhelin- tai Liikkuva Laajakaista -palvelujamme koskevista tarjouksista, kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinasiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat), jossa pystytään auttamaan tarkemmin näihin palveluihin liittyvissä kysymyksissä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos haluat lisätietoa matkapuhelin- tai Liikkuva Laajakaista -palvelujamme koskevista tarjouksista, kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinasiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat), jossa pystytään auttamaan tarkemmin näihin palveluihin liittyvissä kysymyksissä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Niin, että ensin mainostetaan tätä interaktiivista asiakaspalvelua verkossa ja sitten vastaukseksi tarjotaan, että soita maksulliseen asiakaspalvelunumeromme 0200-xxxx .
Kiitos "palvelusta" !
Kiitos "palvelusta" !
Keskustele ja kysy foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele matkapuhelinliittymiä. Uuden liittymän hankinnan suhteen myös myyntipalvelu 0800 133133 voi auttaa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.