Hei,
Olisin kiinnostunut tilaamaan Soneran laajakaistan, mutta eikö Tampereelle tosiaan ole tilattavissa mitään muuta kuin 2M tai 8M liittymä 18kk pakkosopimuksella? Nettisivun kysely ei ainakaan anna muita vaihtoehtoja.
(Olisi muuten kiva, jos Suomessa olisi tarjolla käytön mukaan laskutettavia liittymiä. Olen omalla kämpälläni 1-2 päivää viikosta, joten ei houkuttele maksaa nopeaa liittymää jotta se voisi olla suurimman osan ajasta käyttämättömänä. Toisaalta hidasta liittymääkään ei aina huvittaisi käyttää. Käytön perusteella laskutettavan liittymän lisäksi toinen hyvä vaihtoehto olisi Saunalahden edesmenneen "turbonapin" tyylinen palvelu, eli maksullinen tekstiviesti jolla sai full raten 24 tunniksi.)
Saatavilla vain 2M ja 8M liittymiä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.