Hei soneran väki!
Tilasin tuossa keväällä laajakaistan, mutta en omista ongelmista johtuen sitä saanut. Saatavuuskyselyn kautta olisi saanut 18kk. sopimuksella liittymän osoitteeseeni. Nyt avovaimo haluaisi tilata liittymän, mutta sitä ei enää minkään saatavuuskyselyn kautta muka osoitteeseemme saa. Mistä johtuu?
Sivu 1 / 1
Voi olla mahdollista, ettei osoitteeseesi ole enää saatavuutta liittymälle. Saatavuuden pystyy kuitenkin varmistamaan parhaiten Asiakaspalvelumme kautta. Asiasta kannattaa olla puhelimitse yhteydessä numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.