Minulla ja naapurillani on tällä hetkellä Elisan liittymät. Naapurini yritti vaihtaa Soneraan, koska oli tyytymätön Elisan liittymän toimintaan. Hän kokeili sivuillanne olevaa saatavuushakua omalla osoitteellaan ja se ilmoitti liittymän olevan saatavilla. Hän irtisanoi Elisan ja odotti Soneran liittymän aukeava, kunnes paikalla käynyt asentaja sanoi, että ei saa asentaa tälle kadulle, sillä asumme kuulemma "Elisan alueella". Näin ollen hän odotteli seuraavat kolme viikkoa sitten taas Elisan asentajaa takaisin...
Olisin kiinnostunut myös vaihtamaan Elisasta Soneralle tuon TV-paketin takia, mutta en uskalla irtisanoa Elisaa ellen saa Soneralta VARMISTUSTA siitä, että Koti TV on TODELLA mahdollista täällä. Osoitteeni on Vajamäki 3, 33960 Pirkkala. Saatavuus on tuon osoitehaun mukaan mahdollinen, mutta niin oli naapurillakin. Onko tosiaan näin, että on vielä Elisan ja Soneran alueita ja näistä ei poiketa? Ja miksi näin, jos osoite ilmoittaa, että saatavilla on?
Mikäli vastauksenne on, että saatavilla on, mutta paikalle ilmestyy asentaja, joka ei suostu asentamaan, niin kuka silloin korvaa kulut ja vastaan irtisanomisen ja uudelleen avaamisen (ELisa) kustannuksista?
Saatavuus Pirkkalassa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.