Skip to main content

Sähköposti

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

NO HUH HUH ! ! !

Miksi mennä muuttamaan toimivaa ?
Uusi ilme laatikossa ei ole kovinkaan toimiva.
Itse en ainakaan onnistunut kovinkaan hyvin, viestin välittämisen kanssa.
Mm. vastaanottaja lista vaikea käyttää.

SIIS MIKSI MENNÄ MUUTTAMAAN TOIMIVAA ? ? ?

1 kommentti

Samaa ihmettelen.

Vaikuttaa siltä, että aina kun uusi sukupolvi astuu virkaan
kuin virkaan, kaikki entinen todetaan "kelvottomaksi"!

Sitten ollaan niin suurta ja polleaa ja yritetään "keksiä pyörä uudelleen"
oman suuren viisauden voimalla ja tulos on täysi susi!