NO HUH HUH ! ! !
Miksi mennä muuttamaan toimivaa ?
Uusi ilme laatikossa ei ole kovinkaan toimiva.
Itse en ainakaan onnistunut kovinkaan hyvin, viestin välittämisen kanssa.
Mm. vastaanottaja lista vaikea käyttää.
SIIS MIKSI MENNÄ MUUTTAMAAN TOIMIVAA ? ? ?
Sähköposti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.