Hei!
Hiljattain ilmeni seuraavanlainen vika soneran palveluissa?: Pääsen kirjautumaan sähköpostiini, mutta en pääse lukemaan postejani. Valikot näkyy, muttei posteja. Vikapalvelusta voivoteltiin asiaa ja sanottiin, ettei tälläistä vikaa ole kuin hänellä ja minulla. Syy järjestelmän päivityksissä? Kysyin hyvitystä, mutta mitään ei luvattu.
Luulen vaihtavani ELISAAN kun asiakkaan palvelu ei kiinnosta soneraa.
Miettikää mitä tapahtuisi, jos olisin yrittäjä? Mitä sonera korvaa menetetyistä asioista, joita hoidan sähköpostitse. Kyllä sähkölaitoskin korvaa pitkistä katkoista!!!
Onko muilla vastaavia ongelmia soneran sähköpostin kanssa?
t. pettynyt asiakas
A
Hei Hakpa-33,
Webmailissa on havaittu häiriö, jossa kansiot näkyvät, mutta viestit eivät. Ongelma koskee osaa asiakkaista. Ongelmaa selvitetään ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Tarvittaessa voit jättää vikailmoituksen, niin saat ilmoituksen kun vika on korjattu.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Webmailissa on havaittu häiriö, jossa kansiot näkyvät, mutta viestit eivät. Ongelma koskee osaa asiakkaista. Ongelmaa selvitetään ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Tarvittaessa voit jättää vikailmoituksen, niin saat ilmoituksen kun vika on korjattu.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.