Soneralta oli "vahingossa" katkaistu internet-yhteytemme, ja saimme luotua uuden sopimuksen Soneran kanssa samasta interanet-liittymästä. Uudet tunnukset tulivat kuitenkin postissa kotiin. Internet toimii hyvin, mutta sähköpostin kanssa on paljon ongelmia.. Web mailin kautta kaikki toimii, mutta Windows Mailin kautta mikään ei tunnu toimivan. Sähkposteja ei pysty lähettämään, eikä niitä myöskään pysty vastaanottamaan. Missä mahtaa olla vika? Uuden yhteyden myötä sähköpostin loppuosa muuttui pp1.inet.fi. Sekin on muutettu tilin ominaisuuksiin. Apua kaivattaisiin pikaisesti kiitos!
Ps. Tällainen viesti tulee, kun yrittää lähettää tai vastaanottaa viestejä:
"Viestiä ei voi lähettää. Lähtevän sähköpostin (SMTP) palvelimen todennusasetus ei välttämättä ole oikea. Saat ohjeita tämän ongelman ratkaisemisesta avaamalla ohjeen, etsimällä Windows Mail -ongelmien vianmääritykseen liittyvää aihetta ja lukemalla sitten sähköpostiviestien lähettämisongelmista kertovan osan. Jos tarvitset apua oikeiden palvelinasetusten selvittämisessä, ota yhteyttä sähköpostipalvelusi tarjoajaan.
Hylätty sähköpostiosoite on xxxxxxx@pp.inet.fi. Aihe 'xxxxx' Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: SMTP, Palvelimen vastaus: '553 <xxxxxxxx@pp.inet.fi> unable to verify address', Portti: 25, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 553, Virhenumero: 0x800CCC78
Sivu 1 / 1
Onko tuo hylätty sähköpostiosoite aina sama vai vaihteleeko se aina vastaanottajan osoitteen mukaan? Jos osoite on aina sama, kannattaa Lähtevät (Outbox) -kansiosta poistaa siellä olevat viestit. Aina kun viestejä haetaan tai yritetään lähettää, yrittää ohjelma lähettää tuossa kansiossa olevia viestejä ja jos viesti ei lähde, saat kyseisen ilmoituksen.
Jos tästä ei ole apua, kannattaa kokeilla poistaa sähköpostitili ohjelmasta ja luoda se uudelleen uusilla tunnuksilla ja sähköpostiosoitteella jos myös tunnukset ovat vaihtuneet. Ohjeet tähän löydät Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos tästä ei ole apua, kannattaa kokeilla poistaa sähköpostitili ohjelmasta ja luoda se uudelleen uusilla tunnuksilla ja sähköpostiosoitteella jos myös tunnukset ovat vaihtuneet. Ohjeet tähän löydät Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.