Hoidan vanhan isäni kotiliittymää ja jälleen kerran webmail on kadottanut salasanan eikä myöskään suvaitse lähettää uutta salasanaa asetuksissa määriteltyyn puhelinnumeroon.
Tämä on jo kolmas kerta tässä samassa kohdassa. Tehkää nyt himputti vieköön se salasanan uusimisjippo sellaiseksi, ettei se riipu siitä onko käyttäjätunnusta koetettu väärin kolmasti päivässä vai ei. Lisäksi se, että kolmen näppihäiriön jälkeen seuraa vuorokauden grace period, jota ei edes sähköpostijärjestelmän pääkäyttäjä näemmä pysty korjaamaan, ON TÄYSIN HANURISTA.
Miksei firefoxin muistama (ainoa) salasana eri käyttökertojen osalta yhtäkkiä kelpaakaan. Pitääkö siirtää hommat muualle.
Sivu 1 / 1
Kerropa sitten kun olet keksinyt mistä kenkä puristaa.
Yli viisi vuotta on ollut neljä inet-sähköpostitiliä eikä vielä koskaan lukkiutumista virheellisten salasanojen vuoksi vaikka käytetty monilta koneilta niin sähköpostiohjelmalla kuin webmaililla.
Voisiko olla esimerkiksi että samaa tunnusta käytetään eri salasanoilla eri kohteisiin ja selaimesi muistiinpantu salasanalista ei pysy järjestyksessä tms.
Yli viisi vuotta on ollut neljä inet-sähköpostitiliä eikä vielä koskaan lukkiutumista virheellisten salasanojen vuoksi vaikka käytetty monilta koneilta niin sähköpostiohjelmalla kuin webmaililla.
Voisiko olla esimerkiksi että samaa tunnusta käytetään eri salasanoilla eri kohteisiin ja selaimesi muistiinpantu salasanalista ei pysy järjestyksessä tms.
Jos yrittää kirjautua webmailiin (https://webmail.inet.fi) kymmenen kertaa väärällä salasanalla, lukkiutuu sähköpostiin kirjautuminen noin tunnin ajaksi. Ilmoitus, jonka webmail antaa tässä tapauksessa on: "Tilin käyttö estetty".
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.