Sähköposti/netti

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mistähän johtuu, etten enää pääse sähköpostistani siirtymään suoraan nettiin? ennen se onnistui linkki klikkaamalla.

6 kommenttia

Jos olet normaalisti avannut Internet -selaimen avaamalla jonkin sähköpostiviestin linkin, ensimmäisenä vaihtoehtona ongelmasta tulee mieleen, että kyseisen linkin www-osoite ei vain enää jostain syystä ole toiminnassa.

Pääsetkö kuitenkin selaamaan www-sivuja normaalisti, jos vain avaat Internet -selaimen (esimerkiksi Internet Explorer -ohjelman) ja kirjoitat haluamasi www-osoitteen selaimen osoitekenttään?

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kyllä Internet Explorer -ohjelma toimii moitteetomasti, mutta Outlook Expressissä linkit ei toimi, vaan joudun kopioimaan ne ja menemään erikseen Exploreen, ennen homma on toiminut, mutta nyt on jo ollut jonkinaikaa että ei.
Ongelma voi liittyä kuvauksesi perusteella, esimerkikisi Outlook Express -sähköpostiohjelmaan tai sen asetuksiin. Saatko jonkin virheilmoituksen, kun yrität avata linkkiä sähköpostiohjelman kautta vai eikö linkin painamisesta vain tapahdu mitään?

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Mitään virheilmoitusta tms. ei tule, ei vaan tosiaankaan tapahdu mitään kun klikkaan linkkiä :0(
Oletko tarkistanut, että Internet Explorer on määritetty oletusselaimeksi ? Jos olet lähiaikoina ottanut käyttöön jonkun toisen selaimen (joka on tällä hetkellä oletuksena), saattaa se sekoittaa Outlook Expressin toimintaa linkkien avaamisen suhteen.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos, nyt taas toimii. Kävin siellä asetuksissa, en tosin ymmärrä, miten oletusselain juttu puuttui, koska en ole ottanut käyttöön muita selaimia, mutta hyvä näin. Suuri kiitos ! :o)))

Vastaa