Skip to main content

Sähköposti on estetty

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mikähän mahtaaolla vikana kun sähköpostitili on estetty? Soneran uusvanha asiakas ja nyt ei sähköposti aukea. Nim. Uusi laajakaista tilaaja!

5 kommenttia

  • March 6, 2013
Hei arhol-22

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietosi.

  • March 6, 2013
Kaikki on ihan sekaisin;) holmar-**on nyt ariholm ja asiakas numero laitettu profiiliin.
Jotenkin kaikki kirjautumiset on tehty niin vaikeaksi.

  • March 6, 2013
Hei ariholm

Eli sinun pitää käyttää nimenomaan laajakaistan tunnusta eli holmar-**. Sama tunnus käy sähköpostiisi. Tuleeko sama ilmoitus tällä käyttäjätunnuksella?

  • March 9, 2013
Jep! Tulee sama viesti.

  • March 11, 2013
Hei Ariholm,

Olethan vikapalveluumme yhteydessä niin voidaan selvittää ongelmaa tarkemmin. 0206 90101 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.