hei, kaikki postit ei aukene ilmottaa vaan........... tähän tiedostoon ei ole kytketty toiminnon suorittamiseen käytettävää ohjelmaa. Luo kytkentä ohjauspaneelin kansion asetukset- sovellutuksessa...............en ole mitään ohjelmaa poistannut ja mikä ohjelma sielt sit puuttuu ja voin kertoo että aika heikoilla ton kytkennänki kanssa ku en oo tietoo mitä pitää tehdä.????????????
tääki homma olisi hoitunut hyvinkin näppärästi sillä soneran internet avustajan chat -linjan avulla josta olen saanut todella hyvää palvelua ja varsinkin apua kun sitä olen kipeästi tarvinnut............toivottavasti se palaa takaisin vaikka edes lyhemmillä ajoilla tai muutaman päivän viikossa tai jotain.
pakkasterveisin tietsikka- tonttu
sähköposti ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.