Skip to main content
Internet sähköpostien jatkolähetyksen poisto kännykkänumeroon, sekä asiakaspalvelun tiedotteiden kielto kännykkään. Liittyminen/tilaukset helppoja, mutta miksi ei tilauksen purku ole yhtä helppoa???? Turha on asiakaspalveluun soittaa, tiedä montako tuntia pitäisi odottaa että vastaavat. Käyttäjätunnusten yhdistäminen ei onnistu, aina katkaisee 6 tunniksi, tiedotteella liian monta kertaa annettu väärä puhelimen salasana??
Tekstiviesti-ilmoituksen saapuneesta sähköpostista saat pois Omien sivujen Liittymänhallinnan kautta.

Mitä tulee tunnuksien yhdistämiseen, niin ilmeisesti matkapuhelinliittymäsi salasana ei ole ollut oikea, koska yhdistäminen ei ole onnistunut. Voit tilata liittymääsi uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Jos haluat itse määritellä salasanan, kirjoita tekstiviestiin haluamasi salasana SALASANA perään. Viesti täytyy lähettää siitä matkapuhelinnumerosta, johon salasanaa let tilaamassa.

Edit: Markkinointikiellosta voit ilmoittaa asiakastukisivuillamme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa