Sähköpostini toimii muuten normaalisti, mutta en saa mitään sähköposteja osoitteesta http://www.klc.fi. Heidän mukaansa vika on soneralla, eikä heidän järjestelmässään. En esimerkiksi ole saanut käyttäjätunnuksiani, tai tilausvahvistuksia, joiden pitäisi tulla automaattisesti mailiin.
Ja on aivan sama avaanko postini webmailin, kännykän vai outlookin kanssa.
Sivu 1 / 1
Jos lähettäjän puolelta on varmistettu, että viestit ovat heidän postipalvelimeltaan lähteneet, tai lähettäjä saa jonkun virheilmoituksen yrittäessään lähettää Soneran osoitteeseen sähköpostia, kannattaa ongelmasta jättää vikailmoitus, jonka näemmä olet tänään tehnytkin. Tarvitsemme kuitenkin seuraavat lisätiedot:
- Saako lähettäjä jonkun virheilmoituksen ja jos, niin minkä.
- Jos virheilmoitusta ei lähetettäessä tule, tiedot ainakin yhdestä, mielellään muutamasta viestistä, mikä ei ole tullut perille, eli:
Lähettäjän osoite, lähettävä palvelin (jos tiedossa), vastaanottajan osoite, tarkka viestin lähetysaika.
- Kulkevatko postit toisin päin, eli sinulta heille
Ilmoita nämä tiedot vikapalveluumme niin asiaa voidaan tutkia.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
- Saako lähettäjä jonkun virheilmoituksen ja jos, niin minkä.
- Jos virheilmoitusta ei lähetettäessä tule, tiedot ainakin yhdestä, mielellään muutamasta viestistä, mikä ei ole tullut perille, eli:
Lähettäjän osoite, lähettävä palvelin (jos tiedossa), vastaanottajan osoite, tarkka viestin lähetysaika.
- Kulkevatko postit toisin päin, eli sinulta heille
Ilmoita nämä tiedot vikapalveluumme niin asiaa voidaan tutkia.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.