Taas juuri hetki sitten yritin lukea meilit, mutta webmailiin ei pääse omilla tunnuksilla kirjautumaan sisälle!
Väittää että tunnukset ovat väärät. Se taas ei pidä oikeasti paikkaansa, tunnukset ovat täysin oikein.
Miksi omaan meiliin ei pääse!?
Näitä kertoja on viime viikkoina ollut lukuisia!
Sähköpostiin ei pääse kirjautumaan!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.