En pysty kirjautumaan sähköpostiini. Outlook express ilmoittaa "Ongelma kirjauduttaessa sähköpostipalvelimeen. Salasanaa ei hyväksytty. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR -SYS/TEMP] message store is temporarily unavailable', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92"
Vaihdoin laajakaistan liikkuvaan laajakaistaan noin kuukausi sitten.
Sivu 1 / 1
Jos Outlook Expressin tiliasetuksiin on määritetty kiinteän laajakaistaliittymän mukana tulleet käyttäjätunnukset ja salasanat, ei kirjautuminen tule onnistumaan, koska sähköpostilaatikko on poistettu liittymän irtisanomisen yhteydessä. Kyseistä sähköpostilaatikkoa ei voi siirtää Liikkuva Laajakaista -liittymään.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Mitkä mahdollisuudet Sonera tarjoaa kiinteästä liikkuvaan liittymään vaihtavalle käyttäjälle säilyttää käytössä ollut inet-sähköpostiosoite? Voiko esim. vanhan osoitteen saada siirrettyä toisen kiinteän liittymän lisäosoitteeksi?
Ilmaissähköposteja toki on tarjolla, mutta tiedon välittäminen sähköpostiosoitteen vaihtumisesta voi olla vaikeaa.
Ilmaissähköposteja toki on tarjolla, mutta tiedon välittäminen sähköpostiosoitteen vaihtumisesta voi olla vaikeaa.
Jos sinulla on toinen kiinteä Sonera Laajakaistaliittymä, ja kaikkia toisen liittymän lisäpostilaatikoita ei ole otettu käyttöön, on sähköpostiosoite mahdollista siirtää toiseen kiinteään Sonera Laajakaistaliittymään lisäpostilaatikoksi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.