Skip to main content

Sähköpostiin tullut lasku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 14 katselukertaa

Moi. Saan kännykkä laskuni sähköpostiin. Viestin mukana tuli linkki jossa pystyn katsomaan laskun, mutta en tallentamaan. Mistä tämä johtuu? Viestissä kyllä sanotaan hienossti, että kun avaa linkin, pystyy sen kyllä tallentamaan. Miksen minä pysty sitä tallentamaan? Muistaakseni, ennen lasku tuli myös sähköpostin liitetiedostona, muutei nykyään.

1 kommentti

  • May 31, 2011
Moi Tomppa1232! Linkin takana olevan laskun (pdf) tulostaminen/tallentaminen pitäisi onnistua sille varatun kuvakkeen kautta. Vie hiiren nuoli laskun päälle ja klikkaa kerran hiiren vasemmalla nappulalla laskun päällä (jotta lasku varmasti aktivoituu). Tämän jälkeen paina tietokoneen näppäimistöltä kerran esc -nappulaa. Hetken päästä laskun ympärille tai (ylä)reunaan ilmestyy valikkorivi, josta laskun voi tallettaa ja tulostaa. Esimerkiksi Adobe Reader X - pdf-lukija voi vaatia tuon toimenpiteen, kun laskun haluaa tulostaa tai tallettaa.

Toivottavasti näillä toimenpiteillä laskun tallentaminen onnistuu!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera