En ole keksinyt miten voi vastata webmaililla sähköpostiin ilman, että vanha viesti ja liitteet kopioituvat uuteen viestiin. Eli haluaisin vastata tyhjällä viestirungolla. Uudessa webmailissa näyttää olevan vain "vastaa" ja "vastaa kaikille" nappulat, mutta ei siis voi valita vastausta ilman vanhaa viestirunkoa ja liitteitä, vai voiko?
Voihan tuon vanhan viestirungon poistaa maalaamalla sen ja deletoimalla, mutta noiden vanhan viestin liitteiden poistaminen yksitellen on aikaa vievä homma, jos niitä on paljon. Tämänkin voi kiertää tekemällä uuden viestin, mutta jos haluaa vastata viestiin, jossa on useita vastaanottajia, niin niiden uudelleen kirjoittelu on työlästä ja virheitä voi tulla osoitteissa helposti.
Olisiko siis mahdollista saada webmailiin "vastaa tyhjällä viestirungolla" -toimintoa?
Sähköpostiin vastaaminen ilman vanhaa viestiä ja liitteitä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.