Yritän päivittää sähköpostilaatikkoani isommaksi omien sivujeni kautta, mutta saan ilmoituksen:
Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Mitään muutoksia ei kylläkään ole lähi aikoina tehty omien sivujen kautta. Luin toisesta ketjusta, että tuon koon päivityksen yhteydessä myös IMAP-tuki tulee laatikkoon, jota tarvitsisin juurikin tällä hetkellä ulkoisen sähköpostisovelluksen vuoksi. Laitoin asiakasnumeroni foorumin tietoihini asian nopeuttamiseksi.