Skip to main content
Nettilasku pätkähtää kuukausittain sähköpostiin. Haluan e-laskun. OIen tehnyt valtuutuksen nettipankissa, mutta nähtävästi laskutustapaa ei pysty itse muuttamaan.

Käytössäni on myös maksukanavia kaapelitv:n kautta. Näitä palveluita ei näy soneran omilla sivuilla, miksi?
Hei PormestariSisu!

hmm.. Jokin nyt on asetuksissa pielessä. Jos voisit kokeilla täältä löytävän ohjeen mukaan vielä kerran kytkeä e-laskua: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/laskutus/sahkoinen+lasku/elasku?someid=some3827.

Kaapelitv:n palveluiden kohdalla on vielä tällä hetkellä puutteita omilla sivuilla, mutta tämä on kyllä työn alla, jotta saataisin nämäkin kokonaisuudessaan näkymään omille sivuille:)
Tein nyt vielä uudestaan valtuutuksen. Katsotaan ensi kuussa miten käy.

Aika lievästi ilmaistu tuo "on vielä tällä hetkellä puutteita" kun ensisijainen puute on sopimuksen näkymättömyys koko palvelussa :D

Työn alla tämä on ollut hiukan reilut kaksi vuotta, eli siitä alkaen kun Turun Kaapelitv (ja asiakkuuteni) siirtyi Soneralle. Ei sillä että mahdottomasti asiaa kaipaisin kun noilla omilla sivuilla tulee käytyä vain muutaman kerran vuodessa, mutta olishan se nykyaikaa.

Tarkemmin kun ajattelee niin onhan tämä surkuhupaisaa ja surullista, yhtäaikaa. Saunalahden omilla sivuilla on voinut jo vuosikaudet nähdä kaikki tiedot ja tehdä vaikka mitä toimenpiteitä, soneran vastaavilla vain ostaa lisäpalveluita. Mutta se siitä.
Moi PormestariSisu! Oikeassa olet. Kaapeli-TV:n osalta Omia Sivuja ei oikeastaan vielä tällä hetkellä ole. Ainut toimenpide, jonka siellä voi tällä hetkellä hoitaa, on Mix M -pakettien valitseminen.

Hyvä uutinen on kuitenkin se, että Omiin Sivuihin ja itsepalveluun ylipäätänsä panostetaan kovasti ja sivuja kehitetään koko ajan. Parannuksia on siis varmasti luvassa, toivottavasti myös kaapeli-TV:n osalta.
PormestariSisu kirjoitti:
Tein nyt vielä uudestaan valtuutuksen. Katsotaan ensi kuussa miten käy.

Nyt e-laskutus toimii.

Vastaa