Skip to main content

Sähköpostilaskun kytkentä ei onnistu

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,

Kun yritän aktivoida omilla sivuilla sähköpostilaskua, niin se ei onnistu vaan saan "järjestelmä pois käytöstä" ilmoituksen. Yritin yhdistää sähköpostilaskun samaan sähköpostiosoitteeseen, jolla loin tämän käyttäjätunnuksen.

Yritin tätä jo noin kuukausi sitten ja nyt huomasin uusimmasta laskuta, että paperilaskut maksavat nykyään 1,89 euroa. Harmittaa, että tuo määrä tuli laskuun periaatteessa turhaan kun sähköpostilaskun kytkentä aiemmin ei onnistunut.

Olisi kiva saada tämä ratkaisua ja luonto pelastettua! :)

3 kommenttia

  • September 18, 2012
Hei Miccis: Yrititikö kytkeä sähköpostilaskun Omien Sivujen Liittymänhallinnasta kohdasta -Laskutustiedot?

Mikäli kytkentä ei edelleenkään onnistu, niin voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Yhteysoppaasta löydät erilaiset vaihtoehdot siihen.

Toivottavasti asia hoituu ja luonto pelastuu. :)

  • October 30, 2012
Itse asiassa tuo Sähköpostilaskun kytkentä on mahdollista Omien Sivujen kautta ainoastaan kun sinne kirjautuu verkkopankkitunnusten kautta tehdyillä tunnuksilla. Nämä tunnukset luodaan Omien Sivujen kirjautumissivun alaosasta.

Kun olet luonut tunnukset, etene Liittymänhallintaan klikkaamalla jotain matkapuhelinliittymää. Sieltä klikkaa Asiakastiedot ja valitse Laskutustiedot. Vasta tämän jälkeen voit vaihtaa paperilaskun sähköpostilaskuksi. Eli

Omat Sivut > Liittymänhallinta > Asiakastiedot > Laskutustiedot

OHJEET TÄÄLLÄ: http://www5.sonera.fi/ohjeet/S%C3%A4hk% ... a_Sivuilla

  • October 31, 2012
htcsensation: Kiitos hyvästä huomiosta kirjautumiseen liittyen. Ohjetta on nyt tarkennettu.