Huhun mukaan kiinteän laajakaistan inet-posti lakkaa toimimasta, jos siirryn liikkuvan käyttäjäksi. Pitääkö paikkansa?
Pystyykö liikkuvalla käyttämään muualta hankittua pop-postia sähköpostiohjelman (esim. outlook expressin) kautta? Kiinteällä tällainen ei ilmeisesti onnistu?
Sähköpostin käyttö liikkuvalla laajakaistalla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.