Skip to main content

Sähköpostin lähettäminen ryhmälle ei toimi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Olen luonut Webmailiin ryhmän, jolle yritin lähettää postia, mutta lähetys ei onnistunut. Posti-ikkunaan tulee ilmoitus "Viestin lähettäminen ei onnistunut". Ryhmässäni on vastaanottajia 13 kpl. Viestissä ei ole liitteitä. Mistä johtuu, että lähetys ei onnistu?

1 kommentti

  • January 22, 2010
Ymmärsin että yritit ryhmäviestin lähettämistä webmailin kautta. Antoiko webmail jonkun tarkemman virheilmoituksen lähetyksen epäonnistumiseen liittyen tai saitko sähköpostipalvelimelta bounce-viestin joka kertoo lähetyksen epäonnistumisesta?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu