Sähköpostin lähettäminen ryhmälle ei toimi
Olen luonut Webmailiin ryhmän, jolle yritin lähettää postia, mutta lähetys ei onnistunut. Posti-ikkunaan tulee ilmoitus "Viestin lähettäminen ei onnistunut". Ryhmässäni on vastaanottajia 13 kpl. Viestissä ei ole liitteitä. Mistä johtuu, että lähetys ei onnistu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.