Hei,
Minnekähän sähköpostin saapuneet kansiosta ovat aikaisemmat viestit kadonneet?
Mielipide kirjauduttuani keskusteluun ja yrittäessäni saada apua havaitsemaani ongelmaan:
Tämä yhteydenotto on tehty Soneralla liian vaikeaksi ja epäselväksi. Kirjauduin nyt keskustelupalstalle ja yritin saada selvää mitä missäkin keskustelaan mutta on hyvin sekavaa. Tälläisissa ongelmatilanteissa olisi hyvä olla selkeästi yksi s-postiosoite johon voisi ottaa yhteyttä.
Terveisin,
Jouko
Sivu 1 / 1
Yritin ongelmassa lähetyä puhelimitse vikapalvelua. Puherobotti ei tunnista ääntäni millään ilveellä??? Vastaajassa ei kerrota kuinka kauan pitää odottaa. Luultavasti iäisyyteen?? Palvelussa ei todella ole kehumista. Harkitsen vakavasti s-postini kääntämistä uuteen osoitteeseen. Sähköpostien kadottaminen ei nykmaailmassa ole palvelun tuottajalta aivan mitätön juttu!!
Jos suoraan sähköpostipalvelimelta eli webmaililla katsottaessa ovat Saapuneet-kansion viestit hävinneet, on viestit todennäköisesti tyhjennetty sähköpostiohjelmalla. Monille tulee yllätyksenä se, että kun sähköpostiohjelmaan (esimerkiksi Outlook Expess tai Windows Mail) tekee POP3-tilin ja antaa sen noutaa viestit, ohjelma siirtää viestit palvelimelta omalle tietokoneelle. Tämän jälleen viestit ovat sillä koneella mille ne on siirretty, mutta eivät enää sähköpostipalvelimella.
Yllä mainittu tilanne on todennäköisin vaihtoehto jos webmaililla Saapuneet-kansio avautuu normaalisti, mutta siellä ei ole lainkaan viestejä tai näkyy vain uusimmat viestit. Jos Saapuneet-kansiota ei saa webmaililla avattua tai olet varma ettei viestejä ole noudettu sähköpostiohjelmalla, tee asiaasta vikailmoitus käyttämällä Laajakaistan vikailmoitus - lomaketta. Kirjautuminen lomakkeelle kyseisen sähköpostiosoitteen tunnuksilla ja lomakkelle tieto milloin havaitsit Saapuneet-kansion tyhjenneen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Yllä mainittu tilanne on todennäköisin vaihtoehto jos webmaililla Saapuneet-kansio avautuu normaalisti, mutta siellä ei ole lainkaan viestejä tai näkyy vain uusimmat viestit. Jos Saapuneet-kansiota ei saa webmaililla avattua tai olet varma ettei viestejä ole noudettu sähköpostiohjelmalla, tee asiaasta vikailmoitus käyttämällä Laajakaistan vikailmoitus - lomaketta. Kirjautuminen lomakkeelle kyseisen sähköpostiosoitteen tunnuksilla ja lomakkelle tieto milloin havaitsit Saapuneet-kansion tyhjenneen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
Käytän s-postia vain web-selaimen kautta. Sitä ei ole linkitetty muuhun s-postiohjelmaan. Linistänne ei löydy lomaketta? Vian maininita, että käytä tätä lomaketta heti sivun alussa. Itse lomaketta en onnistunut löytämään?
Käytän s-postia vain web-selaimen kautta. Sitä ei ole linkitetty muuhun s-postiohjelmaan. Linistänne ei löydy lomaketta? Vian maininita, että käytä tätä lomaketta heti sivun alussa. Itse lomaketta en onnistunut löytämään?
Pääset Laajakaistan vikailmoituslomakkeelle myös seuraavaa reittiä pitkin:
- Kirjaudu sähköpostisi tunnuksilla Omille Sivuillemme http://www.sonera.fi/kirjaudu .
- Kirjautumisen jälkeen valitse Apua ongelmiin -valikko.
- Valitse seuraavaksi kohta Laajakaistan vikailmoitus jolloin pääset lomakkeelle jolla voit ilmoittaa ongelmatilanteesta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
- Kirjaudu sähköpostisi tunnuksilla Omille Sivuillemme http://www.sonera.fi/kirjaudu .
- Kirjautumisen jälkeen valitse Apua ongelmiin -valikko.
- Valitse seuraavaksi kohta Laajakaistan vikailmoitus jolloin pääset lomakkeelle jolla voit ilmoittaa ongelmatilanteesta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
En kylläkään löydä tuota viestikaavaketta. Tarkistatko vielä, että sellainen on olemassa varmasti jollakin sivulla?
Löysin kaavakeen ja lähetin viestin sen kautta. Tuo kaavake ei ole ihan helposti havaittava koska kysellään alussa erilaisia tietoja ennen kuin pääsee itse kaavakkeen täyttämään. Ehdotan, että korjaatte sivua niin, että otsakkeet josta kaavakkeeseen pääsee liittyvät alla olevaan tekstiin jotenkin havainnollisemmin kuin nyt.
hepojo: Kiitos arvokkaasta palautettasi koskien Omilla Sivuillamme olevia lomakkeita. Ohjaan antamaasi palautetta eteenpäin.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
Näyttää siltä, että Sonera ei pysty palauttamaan hukattuja viestejä enään kansiooni. Saamani puhelinsoiton perusteella Sonera sälyttää katoamiset minun itseni kontolle: "Soneran sähköpostipalvelu on luotettava ja keltään ei ole aikaisemmin kadonnut s-posteja tulevasta kansiosta"? Miten pystyn todistamaan, että viestit todella katosivat? Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta?
Näyttää siltä, että Sonera ei pysty palauttamaan hukattuja viestejä enään kansiooni. Saamani puhelinsoiton perusteella Sonera sälyttää katoamiset minun itseni kontolle: "Soneran sähköpostipalvelu on luotettava ja keltään ei ole aikaisemmin kadonnut s-posteja tulevasta kansiosta"? Miten pystyn todistamaan, että viestit todella katosivat? Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta?
hepojo: Sähköpostin ylläpito yrittää vielä selvittää miten osoitteesi Saapuneet-kansio on tyhjentynyt sähköpostipavelimelta 2.8.2010.
Yleensä jos palvelimelta on tietyn osoitteen Saapuneet-kansio tyhjentynyt, on kyseiselle sähköpostiosoitteelle tehty POP3-tili sähköpostiohjelmaan (Outlook Express, Windows Mail, Mozilla Thunderbird tai joku muu). Saapuneiden viestien noutaminen sähköpostiohjelmalla vaatii kyseisen osoitteen käyttäjätunnuksen ja salasanan, ilman niitä viesteihin palvelimella ei pääse käsiksi.
Toivottavasti selviää mitä osoitteesi viesteille on tapahtunut 2.8. Saat tiedon kun asia on tutkittu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Yleensä jos palvelimelta on tietyn osoitteen Saapuneet-kansio tyhjentynyt, on kyseiselle sähköpostiosoitteelle tehty POP3-tili sähköpostiohjelmaan (Outlook Express, Windows Mail, Mozilla Thunderbird tai joku muu). Saapuneiden viestien noutaminen sähköpostiohjelmalla vaatii kyseisen osoitteen käyttäjätunnuksen ja salasanan, ilman niitä viesteihin palvelimella ei pääse käsiksi.
Toivottavasti selviää mitä osoitteesi viesteille on tapahtunut 2.8. Saat tiedon kun asia on tutkittu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.