Skip to main content
Hei

Yritin palauttaa lisäpostilaatikoideni salasanat, mutta se ei onnistunut koska "käyttäjätunnukselle ei ole määritetty puhelinnumeroa". Kuinka saan salasanat takaisin?
Hei Jani76,

Jos postilaatikoiden tietoihin ei ole syötetty erikseen matkapuhelinnumeroa salasananpalautusta varten, ei palautus matkapuhelimella silloin onnistu. Jos kuitenkin tiedät pääkäyttäjäsi tunnukset, voit pyytää lisäpostilaatikoiden salasana vaihtoa omien sivujen kautta palvelupyynnöllä.
Palvelupyynnön lähettäminen laajakaista-asioissa ei tällä hetkellä onnistu, on ollut vastaus sivuillanne ainakin 2.4. asti. Kauankohan se vielä kestää?
Hei Jani76,

Oletko saanut asian hoidettua jo vai saatko edelleen samaa ilmoitusta? Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei

En ole saanut vielä hoidettua. Järjestelmä antaa edelleen saman viestin (Laajakaistan palvelupyyntölomake on hetkellisesti pois käytöstä, pahoittelut mahdollisesta vaivasta.). Olen nyt lisännyt asiakasnumeroni profiiliini.
Hei Jani76,

Saisitko kuvailtua hieman että mitä linkkejä painelet, että sinulle tulee tuo ilmoitus vastaan, niin voimme koittaa selvittää tuota. Jos saisit kirjoiteltua sellaisen lyhyen step-by-step jutun, niin voin koittaa toistaa tuota virhettä. Kannattaa muuten kuitenkin selaimen selaushistoria tyhjennellä vielä ensin, ellet sitä ollut jo kokeillut.

Pääsetkö kirjautumaan ihan normaalisti pääpostilaatikkoosi?
Sinulla näyttäisi olevan tuolla 3 lisäpostilaatikkoa. Oliko tarkoitus että kaikkien niiden salasanat pitäisi ottaa uusiksi?

Jos ei ollut tarkoitus kaikkien, niin kirjoita niiden postien osoitteen 3 ensimmäistä kirjainta, joiden salasana pitäisi vaihtaa.
Hei

Kirjaudun omille sivuille> Omilta sivuilta kohta Palvelupyyntö > Jätä palvelupyyntö > Lähetä viesti asiakaspalveluun> Laajakaista asiat> Asiani koskee muita asioita> Saan virheilmoituksen "Laajakaistan palvelupyyntölomake on hetkellisesti pois käytöstä, pahoittelut mahdollisesta vaivasta. Avaamme lomakkeen myöhemmin uudelleen käyttöön, sitä ennen voit varata soittoajan asiakaspalveluun, jolloin olemme sinuun yhteydessä jne..."

Pääsen kyllä sisään pääpostilaatikkooni. Kateissa on salasanat san ja lee alkuisiin lisäpostilaatikoihin.
Hei Jani76,

Kiitos noista. Sain nyt tuon saman toistettua ja laitan tuosta kyselyä eteenpäin.

Tuossa voisi toistaiseksi käyttää muiden asioiden sijasta tuota Vikatilanne linkkiä, niin sitä kautta viestit ainankin kulkevat meille. Sieltä löytyy sitten myöhemmin kohdat erikseen lisäpalveluita varten, esim. sähköposti ja spotify.

Siellä on myös kenttä johon voi tarkemmin kertoa vielä mikä tilanne, niin sen perusteella asia voidaan sitten asia hoitaa kuntoon.

Hoidetaan tämä kuitenkin nyt tätä kautta, niin sinun ei tarvitse asian eteen enempää nähdä vaivaa ja odotella. Lähetän sinulle pääpostilaatikkoosi nuo hukassa olevat salasanat hetkisen kuluttua.
Hei

Homma hoidossa. Kiitoksia palvelusta.

Vastaa