Ehdottaisin, että Sonera laittaisi automaattisen toiminnin asiakkaalle silloin kun sähköpostin salasana pitää vaihtaa tyyliin: sähköpostisi salasana vanhenee 14 vrk:de kuluttua! Suosittelemme, että vaihdat sen heti.
Minulle kävi nimittäin niin että yht'äkkiä iltapäivällä (aamupäivällä sähköposti toimi) sähköposti lakkasi toimimasta! Soitin Soneralle - ja palvelu alkoi raksuttaa euroja - salasanoja eri osioihin on niin monta ettei niitä millään voi muistaa -tosin nyt olen kirjannut joitakin ylös että muistan vaihtaa ss:n tarpeeksi usein.
Mutta olisi asiakasystävällistä, että Soneran kehittäisi ohjelman jolla se ilmoittaa asiakkaille ss:n vaihtamisen tarpeesta!
Riitta Marjamäki
Sivu 1 / 1
Salasana ei kyllä oletuksena vanhene. Jos salasana ei Omille sivuille tai sähköpostiin toimi, johtuu toimimattomuus jostain muusta kuin salasanan vanhenemisesta.
Yleisesti ottaen Omilla sivuilla asiakastietoihin kannattaa lisätä oma matkapuhelinnumero. Tällöin, jos vastaava tilanne jossain vaiheessa uusiutuu, voit tilata tunnuksellesi uuden salasanan suoraan matkapuhelimeen täältä, eikä sinun tarvitse olla yhteydessä asiakaspalveluun. Salasana vaihtuu Omille sivuille, sähköpostiin ja kotisivupalvelimelle.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Yleisesti ottaen Omilla sivuilla asiakastietoihin kannattaa lisätä oma matkapuhelinnumero. Tällöin, jos vastaava tilanne jossain vaiheessa uusiutuu, voit tilata tunnuksellesi uuden salasanan suoraan matkapuhelimeen täältä, eikä sinun tarvitse olla yhteydessä asiakaspalveluun. Salasana vaihtuu Omille sivuille, sähköpostiin ja kotisivupalvelimelle.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.