Hei,
Sähköpostini on tullut täyteen ja nyt kun olisin sitä tyhjentänyt se ei onnistu. Nettiselaimen kautta kun soneran sähköpostia käytän, niin yhtään viestiä ei nyt tällä hetkellä näy ja näin ollen viestien poistaminen on mahdotonta. Kuinka saan viestit näkymään ja sähköposteja poistettua vähemmäksi?
Johanna
Sivu 1 / 1
Hei Johanna_
Käytätkö sähköpostia myös jollain muulla laitteella? Webmailia voisit kokeilla aukaista myös toisella selaimella (esim. Mozzilla Firefox) jos sillä saisit viestit esille.
Käytätkö sähköpostia myös jollain muulla laitteella? Webmailia voisit kokeilla aukaista myös toisella selaimella (esim. Mozzilla Firefox) jos sillä saisit viestit esille.
Ei auennut viestit millään selaimella, firefox, crome eikä mozilla. Muita vinkkejä?
Hei Johanna_,
Pääsetkö kuitenkin kirjautumaan normaalisti webmailiin?
Kun olet webmailissa sisällä niin onko saapuneiden sähköpostien kansio tyhjä kokonaan, vai näkyykö postissa jotain sähköposteja? Alla olevassa kuvassa sähköpostitilan koko alleviivattu punaisella. Minkä lukeman tuo kohta näyttää.
Kannattaa tarkistaa myös Roskakorin sisältö. Jos roskakorissa on sähköposteja, niin ne myös kuluttavat postilaatikon tilaa. Roskakori siis kannattaa myös tyhjentää, mikäli siellä posteja löytyy.
Pääsetkö kuitenkin kirjautumaan normaalisti webmailiin?
Kun olet webmailissa sisällä niin onko saapuneiden sähköpostien kansio tyhjä kokonaan, vai näkyykö postissa jotain sähköposteja? Alla olevassa kuvassa sähköpostitilan koko alleviivattu punaisella. Minkä lukeman tuo kohta näyttää.
Kannattaa tarkistaa myös Roskakorin sisältö. Jos roskakorissa on sähköposteja, niin ne myös kuluttavat postilaatikon tilaa. Roskakori siis kannattaa myös tyhjentää, mikäli siellä posteja löytyy.
Pääsen normaalisti kirjautumaan ja sisälle webmailiin, siinä ei siis mitään ongelmaa.
Webmailin tallennustila on 500 / 500 oli täysi on ja roskakori on tyhjä.
Webmailin tallennustila on 500 / 500 oli täysi on ja roskakori on tyhjä.
Hei Johanna_,
Oletko katsonut kaikki kansiot sähköpostista läpi ja varmistanut että niistä ei viestejä löydy? Eli näkymä on sama kuin kuvassa olevassa roskapostikansiossa?
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkistella asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Oletko katsonut kaikki kansiot sähköpostista läpi ja varmistanut että niistä ei viestejä löydy? Eli näkymä on sama kuin kuvassa olevassa roskapostikansiossa?
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkistella asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei,
Mikään kansio ei auennut tuossa tilanteessa eikä viestejä näin ollen pystynyt tarkastelemaan mistään kansiosta. Asetusten muuttaminen, uusien postien lähettäminen ja roskakorin tyhjennys olivat ainoita asioita joita pysty tekemään.
Tämä ongelmatilanne ei ole ensimmäinen kerta, joten vastaavanlaisten tilanteiden varalle toivon parempia ratkaisuja tilanteen purkuun webmailin suhteen.
Nyt homma on ok, kun itse keksin keinon saada sähköpostin toimintaan.
Mikään kansio ei auennut tuossa tilanteessa eikä viestejä näin ollen pystynyt tarkastelemaan mistään kansiosta. Asetusten muuttaminen, uusien postien lähettäminen ja roskakorin tyhjennys olivat ainoita asioita joita pysty tekemään.
Tämä ongelmatilanne ei ole ensimmäinen kerta, joten vastaavanlaisten tilanteiden varalle toivon parempia ratkaisuja tilanteen purkuun webmailin suhteen.
Nyt homma on ok, kun itse keksin keinon saada sähköpostin toimintaan.
Hei Johanna_,
Hyvä juttu että keksit ratkaisun.
Tarkentaisitko vielä mitä teit, että sait ongelman ratkeamaan.
Hyvä juttu että keksit ratkaisun.
Tarkentaisitko vielä mitä teit, että sait ongelman ratkeamaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.