Hei!
Onko nykyisessä webmailissa mahdollisuutta määritellä sähköpostin uudelleenlähetys, eli kaikki viestit lähetettäisiin johonkin toiseen osoitteeseen?
Asetuksia selatessani en sellaista mahdollisuutta löytänyt.
Sähköpostin uudelleenohjaus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.