Vanha keskusyksikkö tilttasi ja nyt kysyisinkin, miten saan entisen sähköpostiohjelman uudella koneella taas toimimaan?! Lisäksi en muista, oliko meillä ennen Outlook vai Outlook Express. Mitä eroa kyseisillä ohjelmilla on? Koneeseen on jo asennettu uudelleen mm. Microsoft Office (sisältäen Microsoft Office Outlook 2003). Tietokoneen käynnistys-valikossa näkyy kyllä Sähköposti Outlook Express-kuvake. Eli täytyykö sähköpostiohjelma uudelleen asentaa ja miten se käytännössä tapahtuu? Mitä tunnuksia ym. siihen tarvitaan?
Olen käynyt tällä välin lukemassa sähköpostin Soneran sivuilta, mutta siellä näkyy vain uudet sähköpostiviestit. Toisin sanoen vanhoja, ei poistettuja viestejä ei sieltä löydy. Miksi näin? Muutamassa vanhassa, saapuneessa viestissä olisi vielä tarvittavia ja tärkeitä tunnuksia/tietoja. Vanhan tietokoneen kovalevyn tiedostot on tarvittaessa saatavilla. Mikä siis neuvoksi?
Tietämätön
Sähköpostiohjelman uudelleenasentaminenko?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.