Skip to main content
Onko asiakaspalvelulla sähköpostiosoitetta, johon voin listata kerralla kaikki laajakaistan ongelmat ja Sonera voi vastata kirjallisesti? Web-formit ei tässä tapauksessa käy, koska haluan myös lähettää liitteen.
jounikj: Ehdotan, että olet ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko lähettämällä palvelupyynnön, tai soittamalla 0200-17000 (mpm/pvm).

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
ite soitin dna-liittymästä ja maksoi 25e
rivi76 kirjoitti:
ite soitin dna-liittymästä ja maksoi 25e


Esimerkisi 0,079 euron minuuttihinnalla 25 euron hintainen puhelu Asiakaspalvelun numeroon 0200 17000 olisi kestoltaan reilut 5 tuntia. Numeroon 0200 17000 soittamisesta veloitetaan normaali matkapuhelinmaksu ja lankapuhelimellaa paikallisverkkomaksu.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
No hintaa tulee, kun poikani jonotti yli tunnin, ja sekin päättyi klo 20 kun asiakaspalvelu ei enään vastaa!!!!

Missä ihmeessä on meiliosoitteet?????????????
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
jounikj: Ehdotan, että olet ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko lähettämällä palvelupyynnön, tai soittamalla 0200-17000 begin_of_the_skype_highlighting              0200-17000      end_of_the_skype_highlighting (mpm/pvm).

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu



No just, miten voi käyttää palvelupyyntöä, kun ei vielä asiakas, ja siinä ongelman ydin ku laajakaistaa ei avata sopimuksesta huolimatta?????????????
Uuden liittymän voi tilata Myyntipalvelun numerosta 0800 133133. Aukioloajat ovat samat kuin Asiakaspalvelussa, mutta numero on soittajalle maksuton eli ei edes normaalipuhelun hintaa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
I need help to find how can i take puk code for my number
Hi Nita

You can call to our customer service 0200 17000 if you can lend your friend phone for that. Or maybe you can visit our Sonera Shop somewhere near you, so they can provide you the puk-code to get your phone open!

Vastaa