Skip to main content
Toinen (= lanka) laajakaistasopimuksistamme (xxxxx-x) on irtisanottu ja haluaisimme siirtää sen sähköpostiosoitteen toiseen (= langaton) (xxxxx-x). Olen lähettänyt pari palvelupyyntöä saamatta vastausta ja yrittänyt 'Internet Avustajan' chat'in kautta (asia ei kuulu heille). Riittäisi kun siirrettäväksi toivottu osoite vapautettaisiin jotta sen voisi lisätä nykyisen liittymän lisäpostilaatikoksi. Nyt ehdottelee *@ppn.inet.fi (n= 1, 2, ...) koska *@pp.inet.fi on palvelun mukaan käytössä.

Käyttäjätunnukset poistettu viestistä / ylläpito
Saisiko vastauksen itse asiaan???
Kun lähettämäsi Palvelupyyntö otetaan käsittelyyn, tullaan sinuun päin ottamaan asian tiimoilta yhteyttä.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Mihinkähän ehkä kaksi viikkoa sitten lähettämäni on joutunut? Eikös luvata korkeintaan kahden päivän käsittelyaikaa???
Tällä hetkellä viive palvelupyyntöjen käsittelyssä ei pitäisi olla kuin maksimissaan yhden tai kahden arkipäivän luokkaa, joten on vaikea sanoa, miksi et ole saanut vastauksia pyyntöihisi. Lomakkeella kannattaa ainakin varmistaa, että puhelinnumero on kirjoitettu oikein.

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös puhelimitse numeroon 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa