Tervehdys,
Sähköpostiosoitteeni on muuttunut. Mihin Soneran sivustolle voin lähettää muutospyynnön, omilta sivustolta tätä ei voi tehdä???
Puhelinlaskutus tulee edelleen vanhaan osoitteeseen.
Sivu 1 / 1
Hei,
Voit muutospyynnön kertoa meille soittamalla asiakaspalveluumme 0200 17000 tai tulla tekemään sen Omien Sivujen Chattiin, jossa asiakaspalvelijamme palvevat sinua 9-20 välisenä aikana. Pääset sinne www.sonera.fi/omatisivut -sivustolta kirjauduttuasi sisään ja katsot ylälaidasta kohdan "Kysy apua"-linkin.
Voit muutospyynnön kertoa meille soittamalla asiakaspalveluumme 0200 17000 tai tulla tekemään sen Omien Sivujen Chattiin, jossa asiakaspalvelijamme palvevat sinua 9-20 välisenä aikana. Pääset sinne www.sonera.fi/omatisivut -sivustolta kirjauduttuasi sisään ja katsot ylälaidasta kohdan "Kysy apua"-linkin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.