USER-komento ei onnistunut. Postipalvelin mail.inet.fi vastasi: proxy authentication failed
Tuollaisen virhetiedotteen antoi Thunderbird.
Poistin sovelluksen, poistin windowsin appdatan local- ja roaming-kansioista kaikki thunderbirdin tiedot ja asensin uudelleen. Nyt kun laitoin tilin tiedot thunderbirdiin ja testasin asetuksia, keskimäärin joka kolmas testi ei saanut yhteyttä sähköpostipalvelimeen. Missä vika?
Ilmeisesti uusitte sähköpostikäytäntöjänne taannoin, voisikohan saada sellaiset määritteet, millä homma toimisi? En haluaisi käyttää selaimesta, koska se ei aina näytä viestejä. Tänäänkin kysyi salasanan kahteen kertaan. Outlook maksaa. Thunderbird on siis ainoa varteenotettava vaihtoehto, ja se ei nyt sitten toimi.
Kiitos avusta jo etukäteen.
T: Kimmo
Sähköpostipalvelin-ongelma
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.