Mitä tehdä kun sähköpostikansioiden sisällöt eivät näy webmailin kautta? Tulee vain ilmoitus, että kansioissa ei ole viestejä, vaikka todellisuudessa viestejä on vaikka kuinka...
Ajattelin käyttää tätä webmailia kesäreissun aikana, mutta nyt se ei onnistu...vai???
sähköpostit ei näy webmailin kautta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.