Skip to main content

sähköpostit ei näy webmailin kautta

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Mitä tehdä kun sähköpostikansioiden sisällöt eivät näy webmailin kautta? Tulee vain ilmoitus, että kansioissa ei ole viestejä, vaikka todellisuudessa viestejä on vaikka kuinka...
Ajattelin käyttää tätä webmailia kesäreissun aikana, mutta nyt se ei onnistu...vai???

2 kommenttia

  • July 17, 2009
Voit kirjautua webmailiin osoitteessa https://webmail.inet.fi

Webmailin toimivuuden voit testata esimerkiksi kirjautumalla webmailiin ja lähettämällä sähköpostin omaan sähköpostiosoitteeseesi. Valitsemalla viestin lähetyksen jälkeen webmailissa 'Tarkista Posti', pitäisi lähettämäsi uusi viestiä näkyä Saapuneet kansiossa.

Mikäli kotikoneellasi on käytössä jokin sähköpostiohjelma, ja ohjelmassa on asetus joka hakee viestit sähköpostipalvelimelta jättämättä niistä kopiota sähköpostipalvelimelle, ei näitä jo sähköpostiohjelman hakemia viestejä webmailissa ole sen jälkeen kun sähköpostiohjelma on ne palvelimelta hakenut.

Aiheeseen liittyvä ohje Outlook Express - sähköpostiohjelman asetuksista:

Outlook Express/Sähköpostiasetusten tarkistus (POP3)


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

  • July 18, 2009
Kiitos kovin!!! Nyt näkyy ja toimii!!!