Skip to main content
Hei,
Jostain syystä androidpuhelimeeni en saa asennettua työsähköpostiani toimimaan joka suuntaan, en myöskään tablettiin. Viestit tulevat perille, mutten pysty vastaamaan niin -> ilmoitus myhteysonglema mervi.lahti@maakiinteisto.fi.] Olen tarkistanut tulevan ja lähtevän postin asetukset useaan kertaan. Lähtevän postin palvelin pitäisi olla (SMTP): mail.inet.fi Tili herjaa Virheellinen käyttäjänimi tai salasana. Mistä saan apua tähän?
Moi lahtimervi_75,

Saapuvan postin palvelin (POP3/IMAP4): mail.inet.fi
Portti: 143 (IMAP4) / 110 (POP3)
Portti: 993 (IMAP4 SSL-salaus) / 995 (POP3 SSL-salaus)
Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi
Portti: 25
Portti: 465 (SSL-salaus)


Katso tarkemmin vielä seuraavat linkit,

http://www5.sonera.fi/ohjeet/S%C3%A4hk%C3%B6posti

http://www5.sonera.fi/ohjeet/S%C3%A4hk% ... iasetukset

Toivottavasti näistä on apua!

//Katariina
Kiitos viestistä.
Ei ollut apua. Nuo palvelintiedot portteineen olin jo tarkistanut. SSL-salausta valittaessa herjaa palvelinyhteyden puuttumisesta, ilman SSL-salausta saan saapuvat viestit, mutten pysty vastaamaan niihin. Jos valitsen tilin asetuksissa kohdan vaadi kirjautumista, herjaa virheellisestä käyttäjätunnuksesta tai salasanasta. Täytynee viedä nuo laitteet, sekä känny, että tabletti, jollekin ATK-nörtille. Oma osaaminen ei nyt selkeästi riitä.

-Mervi

Vastaa