Hei!
Soneran sivuilla on ohjeet sähköpostitilin luomiseen Outlook 2003 ohjelmalla. Minulla on kuitenkin Outlook 2007 enkä saa luotua sähköpostitiliä sillä. Web-versiona sähköposti toimii ihan ok. Tietäisikö joku, miten pitäisi menetellä? Kun yritän luoda sähköpostitiliä se herjaa jotain yhteyksistä, jotka eivät toimi, vaikka aivan varmasti toimivat. Minulla on käytössä ADSL-laajakaistayhteys.
Kyseleepi epätoivoinen Merja
Sähköpostitilin avaaminen Outlook 2007 ohjelmalla???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.