Tilasin Koti-TV:ssä omien sivujen kautta "HD-kanavapaketti" http://www.sonera.fi/tv/kanavapaketit/hd+kanavapaketti
Nyt minulla kuitenkin näkyy viisi ValioliigaHD-kanavaa.
En löydä omilta sivuilta sitä kohtaa, jossa voi jättää vikailmoituksen. Johtuuko siitä sitten, että "Tilauksen käsittely on kesken"? Voisiko joku ilmoittaa jonnekin, että korjaisivat asian?
EDIT:
No soitin asiakaspalveluun (Ei siellä ollutkaan mitään pitkää jonoa, kuten ajattelin.), ja siellä selvisi, että tuo valioliigaHD näkyykin jonkun aikaa ilmaisena kaikille, ja siinä minun HD-kanavapaketti-tilauksessani oli joku ongelma, eikä se ollut mennyt läpi. Nyt siis asia on hoidossa.
Sain väärän kanavapaketin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.