Heippa,
Koska oma nettipankki uudistuu ja myös oma "rytmi" uudistuu, haluaisin siirtyä takaisin e-laskuun. E-lasku on jo kytketty pankissa. Uusi laskutuskausi alkoi tänään 3.10, joten seuraava lasku ei ehkä ehdi vielä nettipankkiin mutta katsotaan.
Sivu 1 / 1
Hei wheeler!
Lisäätkö tietoihisi asiakasnumerosi, tai liittymän puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa, niin katsotaan tätä vähän tarkemmin.
Lisäätkö tietoihisi asiakasnumerosi, tai liittymän puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa, niin katsotaan tätä vähän tarkemmin.
Hei Iiro,
Asiakasnumero pitäisi kyllä näkyä profiilissa. Alusta asti ollut.
Puh: 40xxxxxxx / yhteislasku
Asiakasnumero pitäisi kyllä näkyä profiilissa. Alusta asti ollut.
Puh: 40xxxxxxx / yhteislasku
wheeler: Tuo e-Laskun kytkentä näkyy täällä meillä, mutta tuo viimeinen lasku numero 74749428, tulisi vielä maksaa ihan normaaliin tapaan. Seuraavaksi lasku lähetetään sinulle verkkopankkiin e-Laskuna.
Piilotin viestistä puhelinnumeron, sillä se näkyy kaikille keskutelupalstan käyttäjille.
Piilotin viestistä puhelinnumeron, sillä se näkyy kaikille keskutelupalstan käyttäjille.
Kyseinen lasku on maksettu 9.9 - 2014.
Voitko vahvistaa että asiakasnumero näkyy profiilissa. Jos ei, meillä on ongelma.
Voitko vahvistaa että asiakasnumero näkyy profiilissa. Jos ei, meillä on ongelma.
wheeler: Asiakasnumerosi näkyy profiilissasi, kun katsoin asiaa tarkemmin. Myös tuo e-Laskun kytkentä on tullut pankista tänne meidän järjestelmiin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.