Skip to main content

saisinko e-laskuja jatkossa, kiitos.

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Heippa,

Koska oma nettipankki uudistuu ja myös oma "rytmi" uudistuu, haluaisin siirtyä takaisin e-laskuun. E-lasku on jo kytketty pankissa. Uusi laskutuskausi alkoi tänään 3.10, joten seuraava lasku ei ehkä ehdi vielä nettipankkiin mutta katsotaan.

5 kommenttia

  • October 3, 2014
Hei wheeler!

Lisäätkö tietoihisi asiakasnumerosi, tai liittymän puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa, niin katsotaan tätä vähän tarkemmin.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • October 3, 2014
Hei Iiro,
Asiakasnumero pitäisi kyllä näkyä profiilissa. Alusta asti ollut.
Puh: 40xxxxxxx / yhteislasku

  • October 3, 2014
wheeler: Tuo e-Laskun kytkentä näkyy täällä meillä, mutta tuo viimeinen lasku numero 74749428, tulisi vielä maksaa ihan normaaliin tapaan. Seuraavaksi lasku lähetetään sinulle verkkopankkiin e-Laskuna.

Piilotin viestistä puhelinnumeron, sillä se näkyy kaikille keskutelupalstan käyttäjille.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • October 3, 2014
Kyseinen lasku on maksettu 9.9 - 2014.
Voitko vahvistaa että asiakasnumero näkyy profiilissa. Jos ei, meillä on ongelma.

  • October 3, 2014
wheeler: Asiakasnumerosi näkyy profiilissasi, kun katsoin asiaa tarkemmin. Myös tuo e-Laskun kytkentä on tullut pankista tänne meidän järjestelmiin.