Hei,
Olen 2 viikkoa sitten tilannut liittymän avauksen. Maksoin rästit ja olen myös maksanut 170 euron avauksen takuumaksun jo viime viikon keskiviikkona mutta edelleenkään kotonani ei ole netti auki. Työnantajani maksaa netin muutenkin, joten en oikein ymmärrä tätä toimintaa. Voisiko netin saada jo auki?
Saisinko liittymän auki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.