Skip to main content

Saisinko liittymän auki

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Olen 2 viikkoa sitten tilannut liittymän avauksen. Maksoin rästit ja olen myös maksanut 170 euron avauksen takuumaksun jo viime viikon keskiviikkona mutta edelleenkään kotonani ei ole netti auki. Työnantajani maksaa netin muutenkin, joten en oikein ymmärrä tätä toimintaa. Voisiko netin saada jo auki?

1 kommentti

  • December 7, 2009
Tässä tapauksessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai Omien sivujen lomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu