Skip to main content

Saisipa palvelua!!!!

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Jonottanut 0200 17000 jo noin tunnin... uskomatonta ettei sonera saa aikaiseksi toimivaa asiakaspalvelua!

Asiani koskee kaapelikortin käyttöönottoa ja on PAKKO soittaa "asiakaspalveluun" mikä vitsi!!!

3 kommenttia

  • March 1, 2011
Jonotin 1 tunti 30 min - kukaan ei vastannut.

Pakko katkaista puhelu, olen liian vihainen puhuakseni kenenkään kanssa!

  • March 1, 2011
minä soitin tänään (näppäily valikolla) ja pääsin melkein heti läpi. hämmästyin niin paljon että piti vielä erikseen kysyä varmistuakseni että varmasti meni oikeaan paikkaan. (valitsin valikossa kanavien tilauksen jos nopeudella oli siihen yhteys...)

  • March 2, 2011
Kiitos Warre; soitinpa uudestaan äsken ja valitsin tilaamisen, kumma juttu kun vastasivat lähes heti :)