Skip to main content

salasana

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

netti ja mobiili palveluun rekisteröinnin aktivointi ei onnistu.käyttäjätunnuksen laiton jälkeen ,kun yrittää salasananan laittoa ilmestyy sen alle punaisella ympyröity alue,jossa lukee.salasanasi on liian lyhyt tai ei täytä ehtoja.se sama ilmiö toistuu vaikka siihen laittaisi mitä kirjaimia tai numeroita eikä poistu vaikka laittaisi kymmenen kirjainta tai numeroa? Nyt on päästy sen verran eteenpäin että hyväksyy käyttäjätunnuksen ja salasanan,mutta kun painaa tallenna tulee ilmoitus,käyttäjätunnus tai salasana eivät vasttaa ehtoja!Eri vaihtoehtoja olen kokeillut.

2 kommenttia

  • August 20, 2014
Laajakaistan salasana unohtunut miten saan uuden ? sonera salasana onnistuu normaalisti, mutta laajakaista salasana ei ???

  • August 21, 2014
Hei 57kup,

Rekisteröinti on aika tarkka salasanan suhteen. Kannattaa vielä koittaa vaikka kokonaan uutta salasanaa, jossa on 2 kpl isoja kirjaimia ja 2 numeroa.


hiltpe-36

Käytkö vielä lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi, niin voidaan lähettää sinulle uusi salasana tekstiviestillä.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Jos käyttäjätunnukselle on asetettu puhelinnumero niin salasanan uusiminen onnistuu myös täältä.