Skip to main content
Olen laajakaista-asiakas, mutta en pääse kirjautumaan omille sivuille, koska en tiedä salasanaani. Jos yritän tilata uuden salasanan, tulee vain ilmoitus "Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa". Tarkistin, ja sähköpostitse saamassani tilausvahvistuksessa näkyy oikea matkapuhelinnumero, joten miksihän tämä ei toimi?
En halua alkaa jonottaa puhelimitse asiakaspalveluun saati maksaa sitä 7,90 euroa, jotta saisin uuden salasanan. Voisiko salasanan saada sähköpostitse?
Jotta salasanan tilaaminen tekstiviestillä onnistuu on haluttu matkapuhelinnumero lisättävä itse Omat Sivut palvelun Omat Tiedot osioon. Tilausvahvistuksessa näkyvä numero on asiakkaan ilmoittama yhteysnumero Soneralle johon voimme tarvittaessa ottaa yhteyttä liittymäasioihin liittyen.

Jos alkuperäinen salasanasi on kateissa saat uuden soittamalla asiakaspalveluumme. Liittymän pääpostilaatikon salasana toimitetaan joko tekstiviestillä tai kirjeitse, ei koskaan lähetetä sähköpostiin.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Sama ongelma täällä. Käyttäjätunnus ei ole uudistuksen jälkeen toiminut, kun salasana ei kelpaa ja kun uutta salasanaa yrittää pyytää niin valittaa matkapuhelinnumeron puuttumista. Tuosta on jo aikaa melkoisen paljon mutta en ole jaksanut murehtia asiaa enempää kun harvoin tarvii omille sivuille kirjautua.

Joutuuko tuon saman 7,90e maksamaan jos soittaa asiakaspalveluun ja pyytää lisäämään sinne matkapuhelinnumeron? Eli onko ainoa keino maksaa tuo 7,90e että pääsee kirjautumaan?
ole kirjoitti:
Joutuuko tuon saman 7,90e maksamaan jos soittaa asiakaspalveluun ja pyytää lisäämään sinne matkapuhelinnumeron?


Asiakaspalvelu ei voi lisätä matkapuhelinnumeroa Omille sivuille asiakkaan puolesta, koska toimenpiteen voi tehdä vain kirjautumalla Omille sivuille liittymän tunnuksilla. Salasana voidaan vaihtaa Asiakaspalvelun kautta ja lähettää sinulle tekstiviestinä. Uusi salasana pitäisi kuitenkin tilata Asiakaspalvelusta joko soittamalla 0200 17000 (pmp/pvm) tai palvelupyyntölomakkeella, jos sinulla on vaikka Soneran matkapuhelinliittymä jonka numerolla kirjautua lomakkeelle.
Saisiko soneran omien sivujen salasanaa mitenkään minun sähköposti osoitteeseen siis, uutta salasanaa mun sähköposti osoite on tupike@phnet.fi
tupike1980: Keskustelupalstan kautta salasanan vaihto ei onnistu. Mikäli et ole tallentanut matkapuhelinnumeroasi Omille Sivuille, saat uuden salasanan asiakaspalvelun kautta.

Jatkoa ajatellen matkapuhelinnumero kannattaa käydä tallentamassa Omille Sivuille. Sen jälkeen uuden salasanan tilaaminen onnistuu tarvittaessa sivuiltamme.

Vastaa