Skip to main content

salasana

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Kun avaan 3G kannettavaa tietokonetta, kun kysytään salasanaa siinä alussa, salasana näkyy siinä valmiina niin että kuka vaan voisi kirjautua koneelleni salasanallani. Haluaisin sen salaiseksi.. miten teen sen?

ansku

1 kommentti

  • March 8, 2011
Mikä käyttöjärjestelmä tietokoneessasi on? Ymmärsin viestistäsi että kyseessä on käyttöjärjestelmän eli todennäköisesti jonkun Windows-version salasana (XP, Vista tai 7).