Skip to main content
Ongelmana pääsy "Omat sivut" osiolle.
Nettitikkun Partner ei osaa lähettää tekstiviestiä salasanan tilaamiseen. Ohjelma yrittää ladata Outlook ohjelmaa, mutta se ei ole koneessamme käytössä. Kuinka Partner ohjelman tekstiviestin lähetyksen pitäisi toimia? Käyttääkö se Outlook ohjelmaa ja pitäisikö se väkisin asentaa?
Kun Partner pyytää lataamaan Outlookin se keskeytyy ja pääsee Partnerin tekstiviestien lähetykseen, mutta siitä seuraa aina ilmoitus "kaikkia viestejä ei lähetetty". Eli en pystynyt lähettämään tekstiviestiä.

Kun siirrän sim-kortin puhelimeen se ei suostu lähettämään tekstiviestejä, kokeiltiin kolmella puhelimella. Eli mitä konstia pitää käyttää saadakseen salasanan Omille sivuille?

Muutoin Nettitikku pelaa äärettömän suurella viiveellä eli lataus keskeytyy aikarajaan usein. Mikä ratkaisuksi?
Neuvoja odottaen.
Microsoft Outlookilla ei pitäisi olla mitään tekemistä Mobile Partner - ohjelman kanssa. Outlook on sähköposti- ja kalenteriohjelma.

Omien sivujen salasanan sekä nettitikun toiminnaan suhteen voit kysyä apua matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa