Skip to main content
Tehtiin eilen sekä pin-koodin että salasanojen uudistamispyyntö nettisivuilta. Tekstiviestiä ei vaan kuulunut ja lähetettiin toiseen puhelimeen, eikä vieläkään toiminut. Viestit tulivat perille molempiin puhelimiin tänään aamulla seitsämän jälkeen ja viestissä lukee lähetysaika 20:35. Missä ongelma? Joku palvelu jumissa ja aamulla laitettiin kuntoon??
Hei lindbnik,

Oliko kyse nyt Viihdepalvelun salasanasta ja pin-koodeista? Saitko uudet tunnukset toimimaan aamulla? Eilen illalla oli Viihdepalvelussa yleistä vikaa, josta tuo viive vaihdossa todennäköisesti aiheutui.
Ilmeisesti jotain häikkää edelleen, koska olen yrittänyt nyt pariin otteeseen tilata uuden salasanan omien sivujen kautta, mutta tekstiviestiä ei vaan kuulu...nyt en sitten saa enää digiboksiakaan takaisin toimintaan ennen uutta salasanaa. Onkohan edelleen kyse yleisestä viasta?
Ongelma on aivan selvästi tekstiviestien lähetyksissä, koska salasana vaihtuu välittömästi, mutta se ei vaan lähde asiakkaalle kaikkissa tapauksissa. Sen verran itse testailin ja sain tunnukset viiveellä ja ne toimivat silloin. Itse Viihde-palvelu ei koskaan toiminut, kun ei ladannut ohjelmaluetteloa. Liäsksi selvisi, että lähetys vie niin paljon kaistaa estäen saman aikaisen internetin käytön. Laitteet pakattu takaisin laatikkoon, eikä oteta käyttöön.

Nämä keskustelu sivut ovat erittäin sekavat, koska samoista asioista keskustellaan eri alueissa. Joku moderaattori pitäisi yrittää hallita tätä kokonaisuutta, jotta nämä toimisivat. Vaimoa lainaten "Se on sitä tavallista Soneraa", ehkä henkilöstö säästöt näkyvät kaikessa.
Moi helie!

Tiistain viihde viasta ei enää kyse ole eli tosiaan näyttäisi, että tuossa tekstiviestin lähetyksessä jotain olisi. Viestien saapumisessa ei pitäisi kyllä suurta viivettä olla. Olitko jo saanut viestin? Kuinka pitkä viive tuossa oli?

Moi lindbnik!

Voisitko lisätä vielä asiakasnumerosi profiiliisi niin saadaan ongelma tarkempaan tutkintaan.
(Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero)
Tuo vika, että ohjelmatiedot ei lataudu voisi johtua myös vääristä kytkennöistä. Olihan digiboksista tuleva verkkokaapeli liitettynä modeemin keltaiseen numeroituun lan-porttiin? Katotaan liittymäsi vielä tarkemmin nopeuksienkin osalta, kun lisäät asiakasnumeron!

Vastaa