Skip to main content

Salasanan vaihto ei toimi.

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,
minulla on taloyhtiön puolesta laajakaista.

1. Haluaisin vaihtaa sähköpostini salasanan, mutta se ei onnistu.
Unohditko salasanasi - sivulta
"Salasana toimitetaan tekstiviestillä, mikäli olet ilmoittanut matkapuhelinnumerosi"

laitan siis tunnukseni ja saan ilmoituksen:
"Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa."
jaa ei?
Sama juttu kun laitan sähköpostiosoitteeni.

No ratkaisuna toimii varmaan omat sivut minne pystyin tunnistautumaan pankkitunnuksilla joskin jouduin luomaan uuden tunnuksen. Etsittyäni tovin liitumän hallinasta kuinka muutan sähköpostini salasanan (mitä ei ikinä löydy) näen että asiakastiedoissa näkyy matkapuhelinnumero joka on sidottu tunnukseeni ja sähköpostiosoiteeseeni mitä yritin "hakata" kohtaan jossa sain ilmoituksen "Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa."

4 kommenttia

  • April 2, 2013
Kas sehän onkin vanha numero joka siinä on. Mutta en sitä voi muuttaa koska "tilauksen käsittely on kesken?" ollut viimeiset puoli vuotta viewtopic.php?f=67&t=12296

  • April 2, 2013
Siis ja nyt toiselta koneelta matkapuhelinnumero on uusi????
Omasonera on enemmän huono vitsi kuin oikeasti jonkin sortin hallinta työkalu.

  • April 2, 2013
Mahtaako joku tehdä jotain tälle???

nyt tulee viestiä vanhalla salasanalla "Tilin käyttö on estetty"????

  • April 3, 2013
Hei Antmakel,

Kyseinen viesti tulee kun salasana on syötetty väärin useampaan kertaan. Odota 2 tuntia ennen seuraavaa kirjautumisyritystä niin pääset kirjautumaan jos salasana on oikea.

Jos et muista salasanaa, niin uuden salasanan voit tilata myös asiakaspalvelumme kautta.