Salasanat puuttuu
Tilasin Koti-tvn aiempaan asuntoon 4kk sitten, muutin uuteen ja sain kaikki tarvittavat laitteet kyllä. Mutta miksi salasanoja ei voida lähettää tekstiviestillä kuten asiakaspalvelussa luvattiin jo aikaa sitten, ja miksi ei edes postin kautta niitä saa samaan aikaan lähetettyä kuten ennenkin? Tympäsee odottaa ja yrittää soittaa palveluun kun siellä ei edes vastata ja maksella hulluja laskuja _taas_.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.