Hei saldoon liityvä kysymys.
Eli näkiskö mistään omilta sivuilta tarkemmin kk-maksun erittelyä?
Ostin lumia800puhelimen (1.2.2012) liikeestä ja maksoin sen samantien kokonaan, liitymäksi laitettiin M paketti ja 50 tekstarin paketti. Mielestäni nyt kuitenkin saldo näyttäisi suuremalta kuin silloin liikeessä??
Saldo?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.