Skip to main content

Saldo?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Hei saldoon liityvä kysymys.
Eli näkiskö mistään omilta sivuilta tarkemmin kk-maksun erittelyä?
Ostin lumia800puhelimen (1.2.2012) liikeestä ja maksoin sen samantien kokonaan, liitymäksi laitettiin M paketti ja 50 tekstarin paketti. Mielestäni nyt kuitenkin saldo näyttäisi suuremalta kuin silloin liikeessä??

1 kommentti

  • February 21, 2012
Moi Mikko90: Tarkistin liittymäsi asiakasnumerosi perusteella ja huomasin, että kampanjakoodi oli jäänyt liittymästäsi pois. Lisäsin sen nyt liittymääsi ja nyt hinnoittelu on oikein.

Omilla Sivuilla on kohta ”Tarkempi Saldo” josta näet selkeämmin mistä lasku koostuu. Kohta löytyy Matkapuhelinliittymä-osiosta kertyneen summan alapuolelta.