Saan joka kuukausi (? tai useammin) saldoviestin kännykkääni turhaan vaikka lasku pysyy samana kuukaudesta toiseen. Miten pääsen eroon tästä viestistä? Yritin oma sonera -sivuilta löytää jotain kohtaa josta viestin saisi pois, mutta ei ainakaan osunut silmään.
Sivu 1 / 1
Hei oeth!
Kyseessä on varmankin etusaldo joka liittymääsi tulee kerran viikossa. Lisäisitkö asiakasnumerosi kokonaan tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin poistetaan viestien saapuminen tätä kautta.
Kyseessä on varmankin etusaldo joka liittymääsi tulee kerran viikossa. Lisäisitkö asiakasnumerosi kokonaan tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin poistetaan viestien saapuminen tätä kautta.
Yritin kovasti lisätä asiakasnroani, toivottavasti nyt näkyy. Jostain syystä vaikka laitan nron kokonaan, niin minulle näkyy vain kaksi eka numeroa.
Kokeile vielä lisätä asiakasnumero ilman välilyöntejä. Sitten pitäisi tulla koko numero näkyviin.
Nyt on asiakasnro lisätty ilman välilyöntejä. Viikottaisen saldoviestin saisi lopettaa.
Hei oeth !
Saldoviesti on nyt poistettu. Yksi viesti saattaa vielä saapua, mutta sen jälkeen enää ei viikottaista viestiä tule.
Saldoviesti on nyt poistettu. Yksi viesti saattaa vielä saapua, mutta sen jälkeen enää ei viikottaista viestiä tule.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.