Skip to main content
Hei!
Tilasimme Soneralta otsikossa esiintyvän tv:n. Laitteessa ei mitään vikaa, mutta taloudellisten syiden vuoksi haluaisimme palauttaa tuotteen. Tuotteessa on vielä palautusoikeutta jäljellä, sehän on 14pv.
Kuinka tämä palautus sitten menee? En löytänyt sivuiltanne juurikaan tietoa tästä. Paljonko se meille maksaa että saamme tuotteen palautettua ja saammeko ylipäätään palautettua sen taloudellisista syistä vai pitääkö syynä olla esim. se, että tuote on viallinen tms?
Haittaako se, että tuotteesta on revitty muovit ja ylimääräiset tarrat pois?
Kaipaisin pikaista apua!
Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden osalta kannattaa olla yhteydessä Laiteasiakaspalveluun ja tiedustella tarkemmin laitteen palauttamisesta.

Vastaa